profile-image
مسعود حقی
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

راهنمای مناطق کلاسیک خشم لیچ کینگ: The Storm Peaks and Icecrown

راهنمای مناطق کلاسیک خشم لیچ کینگ: The Storm Peaks and Icecrown

 

دو منطقه یخی، The Storm Peaksو Icecrown، قهرمانان بی‌باک را در سفرشان برای رویارویی با لیچ کینگ رهنمود می‌کنند. تمام آنچه را که باید بدانید را بیاموزید تا خود را آماده کنید تا نبرد را با لیچ کینگ و توقف نقشه های باطل او آماده کنید.

 

THE STORM PEAKS (76–80)

 

 

TV7HQEF8WVLL16625672696261662727514.jpg



The Storm Peaks یک منطقه کوهستانی است که توسط بادهای سرد و شدید گرفتار شده است. در قسمت شمال شرقی Northrend قرار دارد و با Icecrown, Crystalsong و Zul'Drak مرز مشترک دارد. زمانی این مکان خانه تایتان ها بود. افسانه این است که ناظران خیرخواه Azeroth را از the Storm Peaks در سال‌های پس از تغییر شکل جهان زیر نظر گرفتند. رازهای گذشته، حال و آینده Azeroth را می توان در خرابه های قدیمی Ulduar یافت.

 

رسیدن به آنجا

 

برای رسیدن به The Storm Peaks ، باید به K3 بروید و اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید،باید Cold Weather Flying را دریافت کنید. مقاله دیجیتوگیم را بخوانید تا در مورد Cold Weather Flying  و نحوه به دست آوردن آن برای همه ماجراجویی های Northrend خود بیاموزید.

 

مرکز اصلی

 

کمپ TUNKA'LO (HORDE)

 

TUNKA، خویشاوندان باستانی تارن، خانه خود را در اینجا می سازند. تدارکات زیر برای قهرمانان horde در دسترس است:

 

لوازم آهنگری

فلایت مستر

کالاهای عمومی

مسافرخانه (همان جایی که برای اقامت انتخاب میکنید)

سموم و مواد

استبل مستر

 

FROSTHOLD (ALLIANCE)

 

دژی مهیب در قسمت جنوب غربی The Storm Peaks خانه frost dwarves است. قهرمانان  Alliance می توانند خدمات زیر را پیدا کنند:

 

لوازم آهنگری

فلایت مستر

کالاهای عمومی

مسافرخانه (همان جایی که برای اقامت انتخاب میکنید)

سموم و مواد

استبل مستر

 

سکونت گاه های بی طرف

 

9Z6HZB8LCP8N16625672704671662728205.jpg

 

تعداد معدودی سکونتگاه بی طرف وجود دارد، اما فقط تعداد کمی از آنها لوازمی را ارائه می دهند که در طول اکتشاف ماجراجویانه شما مورد نیاز خواهند بود.

 

Dun Niffelem: این اردوگاه محل سکونت Sons of Hodir است و بر بخش‌های شرقی دامنه‌های جنوبی Storm Peaks تسلط دارد. در انتهای شرقی Valley of Ancient Winters، در غرب دریاچه Frostfield Lake واقع شده است.

خدمات زیر در اینجا ارائه می شود:

 

لوازم آهنگری

افسر The Sons of Hodir 

Quest Giver (کسی که کویست میدهد)

 

Brunnhildar Village: در بالای Snowblind Terrace و در شرق روستای Sifreldar در منطقه جنوبی Storm Peaks واقع شده است. توسط frost vrykul که به عنوان Hyldnir شناخته میشوند، به مسکن گزیده شده است. Forlorn Mine در شمال واقع شده است. تعدادی از خدمات در اینجا ارائه می شود:

 

اسلحه و زره

مسافرخانه 

سموم و مواد

استبل مستر

Quest Giver (کسی که کویست میدهد)

 

مناطق مورد علاقه

 

ULDUAR

 

 

L67OONYOIYJ116625672695471662728680.jpg

 

 

زمزمه هایی از یک شیطان بزرگ در پس سقوط شهر ساخته شده از تایتان اولدوار وجود دارد. قهرمانانی که به دنبال حقیقت هستند می توانند آن را در راهروهای این مجموعه باستانی بیابند. تعداد کمی خطرات اولدوار جسارت کرده و به جان خریده اند و برای گفتن اکتشافات خود بازگشته اند.

 

 

Halls of Stone: این اولین نمونه در Ulduar است و توسط غول های طوفان و گولم های کریستالی محافظت می شود. فقط شجاع ترین ماجراجویان می توانند اطلاعات بیشتری در مورد تایتان ها و اقدامات آنها در اولدوار کشف کنند.

 

Halls of Lightning: نمونه دوم Ulduar را می توان در قسمت شرقی شهر تایتان یافت. اینجاست که Loken که به شدت توسط elementalها محافظت می شود و توسط بندگان قدرتمندش محاصره شده است، نیروهای خود را فرماندهی می کند.

 

CDJTM6PC1PO416625672703141662729604.jpg

 

ICECROWN (77–80)

 

322HYVD63AYM16625672696061662729854.jpg

 

Icecrown یک زمین از یخ و سنگ سیاه است. در اینجا، صحنه برای نبرد نهایی در برابر لیچ کینگ، همانطور که فکر می کردید، آماده شده است.

 

مناطق مورد علاقه

 

TRIAL OF THE CHAMPION

 

این مکان در گوشه شمال شرقی Icecrown قرار دارد. اینجاست که لرد اعظم تیریون فوردرینگ (High lord Tirion Fordring) آزمون شجاعت، استقامت و کار گروهی خود را ارائه می‌کند تا کسانی را که فاقد اعتقاد اخلاقی برای ورود به قلعه یخی(Icecrown Citadel)  هستند، کنار بگذارد.

 

ICECROWN CITADEL

 

N5G1XHFBU3NC16625672704701662730526.jpg

 

قلعه تقریبا تسخیرناپذیر Scourge که در زمین یخ زده Icecrown قرار دارد، سایه مرگباری را در سراسر زمین ایجاد می کند. از درون Icecrown Citadel مخوف، لیچ کینگ به Scourgeهای مرده خود دستور می دهد تا جهان همه هستی را تسخیر کنند. قهرمانان در میان نژادهای Azeroth در برابر لیچ کینگ ایستاده اند تا بی رحمانه سلاخی شوند و مجبور شوند در ارتش وحشت های مرده او خدمت کنند. آخرین مکان raid در Wrath of the Lich King Classic و نبردی که به سمت آن پیش می رفتید، شما را در مقابل لیچ کینگ و برخی از شرورترین خدمتکارانش قرار می دهد.

 

YNFKX2SWMG4416625672713321662730623.jpg

 

Forge of Souls: اولین قسمت دانجن  Icecrown Citadel معروف به Frozen Halls میباشد. Forge یک مرکز تولید عظیم با آسیاب های روح است، آخرین ساختار ناپاک در زرادخانه لیچ کینگ.

 

 

Pit of Saron: این قسمت دوم در Frozen Halls بازیکنان را در موقعیتی قرار می دهد تا زندانیانی را که توسط Scourge گرفته شده و مجبور به استخراج سارونیت (saronite ) شده اند یا با شکنجه و مرگ حتمی مواجه شوند، را نجات دهند.

 

 

Halls of Reflection: سومین و آخرین قسمت Frozen Halls ، بازیکنان را به اتاق های لیچ کینگ وارد می کند و قبل از اینکه با خود لیچ کینگ مواجه شود، درگیر نبرد علیه شمشیر نفرین شده، فراست مورن(Frostmourne) می شوند.

 

6STH1UAPP0MV16625672710881662730709.jpg

آماده شدن برای سفر

 

تامین نگه داشتن خود چالش برانگیز است و خدمات موجود در The Storm Peaks و Icecrown محدود است. مسیرهای پرواز به راحتی برای سایر نقاط Northrend و سایر مراکز در دسترس هستند. بیشتر چیزهایی که برای زنده ماندن نیاز دارید را می توان بدون سفر به پایتخت ها تهیه کرد، مگر اینکه به بانک یا Auction House نیاز داشته باشید. فراموش نکنید که Hearthstone خود را قبل از رفتن تنظیم کنید.

 

 

خرید و فروش گلد لیچ کینگ

 

شما می توانید برای خرید و فروش گلد لیچ کینگ با پشتیبانی دیجیتوگیم در تماس باشد. ما همواره خریدار گلد شما با بالاترین قیمت و واریز فوری هستیم.

 

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!